My Violinist
Temat: E65 vs Audi A8 (D3)
Ja Ci powiem szczerze, że zrobiłęm porządne rozeznanie ostatnio w temacie A8, S klasse i 7er:
- środek Audi to jest szczyt tandety, jeśli Wam się podobają plastiki, to nie pogadamy w temacie, sorry,
- 1000 przycisków na konsolecie Audi, co prawda kiedyś chciałem zostać pilotem i kokpit F16 wyglądał dla mnie miło, ale dziś jestem programistą i wole iDrive,
- środek nowej s-klasse to praktycznie kopia E65 (szufladki, zmiana biegów), co tylko potwierdza że design środka E65 która powstała w 2001 roku nie jest taki tragiczny, jak niektórzy tu mówią,
- z zewnątrz s-klasse pięknie wygląda z tyłu (i z tyłu-boku), audi z przodu (grill), niestety patrząc na merca z boku/przodu czy audi z tyłu/boku, nie mam jakiegoś...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=76100
Temat: Logitech G25 VS Logitech Driving Force GT - moja recenzja
...wlasnie wlaczyc ten ekran podczas jazdy i zmieniac ww ustawienia. NIe wiem tylko czy to kwestia updateĂ´u GT5P, czy dualshocka czy po prostu mozna to sobie ustawic w opcjach. G25 oferuje nam tylko dwa przyciki na kierownicy (reszta jest przy dzwigni zmianie biegow - ale o tym za chwile) . Osobiscie mi one wystarczaja, bo podczas jazdy potrzba mi tylko czasem spojrzec co jest za mna. I tu tez kwestia gustu wchodzi w gre - jeden woli kierownice na ktorej upchany jest kokpit F16, drugi woli jalowa kierownice jak w samochodzie rajdowym. A o gustach nie dyskutujemy;) Forcefeedback w obydwoch kierownicach dziala bardzo dobrze - sklonny jestem powiedziec, ze nawet w DFGT jest ciut mocniejszy, choc chyba nikt nie jezdzi na max ustawieniach, bo rece by mu odpadly po godzinie grania:) Lopatki - tu roznica jest juz nieco wieksza i nie ma mowy o guscie, bowiem G25 ma wielkie, aluminiowe lopatki, ktore mozemy wcisnac kazdym palcem. Za to...
Źródło: granturismo.amiga.pl/viewtopic.php?t=66