My Violinist
Temat: D16Z2 a ssak od D16Z6
Tutaj temat od Adriano: viewtopic.php?f=26&t=10058&hilit= kolektor+d16z6 A tutaj temat o innych kolektorach które można zastosować zamiast kolektora D16Z6: viewtopic.php?f=26&t=15171&hilit=
Źródło: civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=18854
Temat: Honda Civic EJ2 1995 FULL OPCJA JDM ! ZAMIANA na 4g !
Witam! Do sprzedania EJ2 1995 rok,silnik D15b7.Rok temu sprowadzona z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem 136 tys.Obecnie 142 tys.Wersja PRO TEC.Świeżo nabita klima.Full opcja bez skóry ! Modyfikacje: -lekkie,kute,skręcane,felgi ZENDER, -układ dolotowy Simota, -układ wydechowy przelot Apexi, -zawieszenie H&R -30 mm - kolektor d16z6 -skrzynia biegów krótka IVT -dodatkowy podciśnieniowy wtrysk paliwa, -dokładka VTI,kierunki AMBER,kokpit deski carbon,gałka carbon MOMO,przyciemnione tylne szyby. Auto bardzo dopieszczone,zero rdzy,dymienia itp. Zadbana zachowana piękna sztuka. Dodatkowo mogę dołożyć kpl.stalówek z zimówkami w stanie BDB. Moc szacowana 125/130 HP. Cena 9000zł. Ostatnie spalanie auta tankowanie za 20zł(4,5l)=78 km. Sprzedaje...
Źródło: civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=21283
Temat: D15B2 na D15B7
No i MPFI nie wystarczyło, zrobiłem sobie minime A. Jeśli mamy rurkę z dwoma króćcami i kolektor D16Z6 (nie wszystkie) lub D15B7 to podłączamy wg instrukcji do V gen (odma ma ogrzewanie niezależne od przepustnicy i krokowca). B. Jeśli mamy rurkę z jednym króćcem i kolektor D16Y2 i niektóre D16Z6 to podłączamy wg instrukcji do VI gen (ogrzewanie idzie poprzez odmę, przepustnicę, krokowiec aż do rurki łączącej termostat z pompą). C. Jeśli mamy rurkę z dwoma króćcami i kolektor D16Y2 i niektóre D16Z6 to zaślepiamy jeden...
Źródło: honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?t=244
Temat: Skrzynia,Głowica,Walek
Moze komus sie przyda:D Skrzynia z D14A4 bdb stan nie zgrzytal zaden bieg,nie szumiala itd 180km nalatane przy 160km ogarniete lozyska olej itd Moze komus sie przyda np do odmulenia 1.5 VTEC-E lub pod turbo/kompresor ?? Mi tylko zalega w garazu...A jest naprawde OK. 100pln+wys. Głowica z D14A4 sprawna P&P nie ma co w niej robic po wymianie uszczelniaczy,uszczelek dekla Powiekszone kanaly ssace,idealnie spasowane z ssakiem z D16Z6 jak i wydechowe pod kolektor D16Z6 , u mnie latala z 4-1 ebay .Przetarta etc. 9300 km nalatane 150pln+wys (nie jestem pewiem czy to czasem nie jest Y7:D:confused: ale to jeden H*% i napewno P&P na D14A4) Walek Delta I 272 do SOHC NON VTEC.Chyba najlepsze co moze byc do w.w 400pln+wys jak potrzeba to pomierze suwmiarką:rolleyes: a Ty sobie sprawdzisz http://www.deltacam.com/camshaftgrinding.php Glowica z walkiem na samochodzie,jest opcja przejechania sie chetnym osoba z DKL...
Źródło: honda-walbrzych.pl/viewtopic.php?t=1308