My Violinist
Temat: : INFORMATYKA I TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
...ale nie tego co pisać i co czytać. Te narzędzia do pisania, czytania, rysowania, rejestrowania dźwięku, obrazu, oglądania ich i przetwarzania bardzo szybko ewoluują i enumeratywne ich wymienianie w podstawach za rok lub dwa będzie trącić myszką i budzić uśmiech politowania. Niestety nie osiągnęły jeszcze one takiej prostoty użytkowania, jak np. książki i konieczna jest fachowa pomoc specjalnie wyszkolonego nauczyciela. Tym bardziej, że komputerowe programy dydaktyczne mają jeszcze przed sobą długie lata rozwoju, aż osiągną poziom powszechnie dostępnych i skutecznych narzędzi wspierających dydaktykę. Jest ich zresztą zbyt mało, są często zbyt infantylne, po prostu nietrafione. Kolejną barierą blokującą szerokie wykorzystywanie TI w szkołach są sami nauczyciele. Praktycznie nie istnieje coś takiego, jak metodyka wykorzystywania TI w nauczaniu, nie ma...
Źródło: isp.org.pl/podstawa/forum/viewtopic.php?t=31