My Violinist

Temat: iCOK Cyfrowego Polsatu
W piątek zadałem pytanie przez e-mail przez icok i poprzez kontakt@cyfrowypolsat.pl jest dzisiaj wtorek (przynajmniej tak mnie się zdaje) i co???? [beep]! Nic, nie dziękuję, nawet pocałuj mnie w [beep]! Też macie takie problemy? Ktoś odpowiada na te emaile? Łączne wysłałem chyba z 5!
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2355



Temat: PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP
Tego raczej nie będę robić ponieważ mieszkam w UK i nie posiadam polskiego numeru a jak wszyscy wiedzą używanie CP po za granicami PL jest niedozwolone regulaminem. Chce po prostu wiedzieć co mogą mi zaproponować jak odwiedzę ASP w Polsce i np. czy muszę wziąć swój stary dekoder na wymianę. wyślij maila na kontakt@cyfrowypolsat.pl, wpisz tam swoje dane dekodera i swoje żądania/potrzeby, koniecznie podaj polski numer tel. ale nie do Ciebie, tylko do osoby "współdecyzyjnej" w sprawach CP w ciągu max tygodnia zadzwoni konsultant i zaproponuje ofertę, obecny czas wysyłki dekoderów to 7-10 dni od zamówienia, więc jak planujesz wizytę w Polsce, to wystarczy tylko przez tą "współdecyzyjną" osobę zamówić dekoder i zgrać...
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=7424


Temat: Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze
...ktoś wysyłał umowę i opłacił wyższą stawkę może zatelefonować i poprosić o uruchomienie. Ile to potrwa? Patrz pkt. 5..... Co do osób które niedawno kupiły dekoder i mają np. HBO od początku lub SuperFilm gratis i nie odbierają HBO to patrz pkt. 3. 7. Długie oczekiwanie na wszelakiego rodzaju pisma od CP - są opóźnienia, co by nie mówić. Jeżeli sytuacja dot. np. rozwiązania umowy, a abonament wciąż jest naliczany to proponuje wysłać maila na kontakt@cyfrowypolsat.pl z zapytaniem. Odpowiedzi mailowe przychodzą dosyć sprawnie 8. Brak Sygnału/Szukam Sygnału - sprawdzić podłączenie kabla antenowego do dekodera i konwertera. Potem sprawdzić parametry. Jeżeli wszystko jest OK to sprawdzić ustawiania anteny. Jeżeli i tu jest OK to mogła paść głowica dekodera. Jeżeli będziecie chcieli to mogę tu w niedalekiej przyszłości napisać parametry dla wszystkich dekoderów. 9....
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=9


Temat: Ruch w TV
No to piszczecie do nich maile ze chcemy Ruchu w telewizji kontakt@cyfrowypolsat.pl
Źródło: niebiescy.pl/forum/viewtopic.php?t=9859


Temat: Samsung DSB-H370G
.... O nowym sofcie nic nie wiedzą i prawdopodobnie żaden nowy soft nie jest testowany i nie zostanie wypuszczony . a to ciekawe jak ja dzwoniłem to mi to samo mówiono !!!!!!! ludzie skoro jest problem to trzeba razem napisac do CP i do Pani Olgi Zommer niech zajmie stanowisko w tej sprawie !! MOżna tez poprosic redaktora naczelnego Sat Kuriera o pomoc w rozwiązaniu tej kwesti a wiem Oni potrafią wycisnąc o co chodzi oto emaile trzeba ich zarzucic tym problemem !! kontakt@cyfrowypolsat.pl icok@cyfrowypolsat.pl ozomer@cyfrowypolsat.pl Prosze niech ktoś przygotuje treśc emaila traktujący o tym problemie szatkowania obrazu i wkleji tu a potem kazdy z nas wyśle. Proste ?? a a niech ktos napisze do redakcja@satkurier.pl Ja też teraz napisze do nich podajac ten post
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=6994


Temat: [13.09]Kompendium promocji CP + podmiana dekoderów + kary
...Umowa 29 miesięcy | 1mc - pakiet Familijny [0zł] || 2-6 mc - pakiet wybrany przy umowie [0zł] || 7-29mc - 19,90 zł [dekoder Mini D1, Familijny D2] Opcja 2 umożliwia zmianę pakietu na niższy w trakcie pierwszych 6 miesięcy. Niższy pakiet = Mini. W opcji 1 i 2 (powyżej) niedostępny jest dekoder Echostar 717 oraz Samsung S305G. Zmian można dokonać: * w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży * telefonicznie pod numerami 0801 08 08 08, 222 127 222, 0699-00-22-22 * mailowo: kontakt@cyfrowypolsat.pl * pisemnie na adres Cyfrowego Polsatu 2a) Z pakietem Mini Max - 149zł | Umowa 29 miesięcy | 1mc - pakiet Familijny [0zł] || 2-6 mc - pakiet wybrany przy umowie [0zł] || 7-29mc - 19,90 zł. Do końca 5 okresu rozliczeniowego klient może złożyć oświadczenie o zaprzestaniu korzystania z pakietu, wówczas będzie zobowiązany do zachowania aktywnego pakietu Mini [9,90zł]. Jeżeli tego nie uczyni równoznaczne jest to, że dalej...
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=8199


Temat: Pakiet Sport
...środków na koncie jeszcze tego samego dnia tylko ważność "familijnego" została przedłużona, a "sport" nie został włączony... Następnego dnia oczywiście napisałem do nich przez formularz kontaktowy w "ICOKU" (wolę mieć pisemne dowody swoich interwencji ), ale poza mailowym potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia żadna odpowiedź nie nadeszła, więc po dwóch dniach napisałem ponownie maila na kontakt@cyfrowypolsat.pl (podałem w nim między innymi identyfikator wpłaty systemu "płatności.pl"), ale także ani włączenia pakietu, ani odpowiedzi się nie doczekałem... Już więcej chyba żadnego dodatkowego pakietu nie opłacę, a swoją drogą bałagan muszą mieć tam STRASZNY teraz, a to w końcu spółka giełdowa !
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=1698


Temat: Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze
Witam. Ten cyfrowy polsat to się robi kompletne dno. Napisałem do nich w sprawie pakietu mini bez podpisywania umowy, bo mam ich dekoder który leżał w przysłowiowej szafie ;P i teraz go odkurzyłem jak się dowiedziałem o prepaid, ale oczywiście zero odp. już kolejny tydzień. Pisałem dwa razy do nich i żadnej reakcji. Czyżby nie zależało im na klientach? Zależy jeszcze na jaki e-mail napisałeś. Czy z iCok czy na kontakt@cyfrowypolsat.pl. Jeśli na drugi to sobie poczekasz Użytkownicy mogą korzystać ze wszystkich pakietów w formie pre-paidowej. W Twoim przypadku pakiet MINI kosztuje 14,90 zł. Dzwonisz na infolinie, mówisz konsultantowi, że chcesz mieć ten pakiet, on zapisuje Twoją deklarację (dopiero po deklaracji ten pakiet działa w tej cenie), dla pewności możesz wziąć nr zgłoszenia i śmiga.
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=1298


Temat: Oficjalna lista kanałów CP
Spróbuj pod ten kontakt@cyfrowypolsat.pl. Powinni odpisać po miesiącu
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=6883


Temat: Nowości Cyfrowego Polsatu - zapowiedzi
Cóż, jedyne, co my - klienci - możemy zrobić, to wysłać mail do operatora. Niekoniecznie na kontakt@cyfrowypolsat.pl - na stronie można znaleźć adres bezpośrednio do sekretariatu lub do rzecznika prasowego. Oczywistym jest, że mail taki NIC nie zmieni, jednak CP powinien mieć świadomość, jakie były oczekiwania klientów i jak ŻENUJĄCA jest ta wpadka. Proszę tylko o wysyłanie merytorycznych, grzecznych, acz stanowczych maili. Narzekanie na forum da niewiele - to już lepiej wyrazić swoje zdanie w opisany przeze mnie sposób.
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2152


Temat: Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze
będzie nadpłata na koncie, nic nie zwrócą na konto bankowe, napisz na kontakt@cyfrowypolsat.pl w ciągu 30 dni powinien wymienić ale po iluśtam dniach przerwy świadczenia usługi możesz zerwać umowę z winy usługodawcy. Miałem tak z telefonem.
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=1298


Temat: Oficjalna lista kanałów CP
Jakby ktoś chciał jeszcze pisać to przypominam adres (choć nie radzę) bo odpowiadają jakby z puszki - kontakt@cyfrowypolsat.pl
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=6883


Temat: Problemy z usługą "WAKACJE Z CYFROWYM POLSATEM"
...w terminie więc wymagam. Czekam na odpowiedź co dalej w tej kwestii. NADMIENIAM, ŻE JEŚLI KOLEJNA ODPOWIEDŹ Z PAŃSTWA STRONY NIE BDZIE DLA MNIE SATYSFAKCJONUJĄCA, SPRAWĘ ZGŁOSZĘ DO UOKiK ORAZ UKE, ORAZ NA FORACH INTERNETOWYCH OPISZĘ CAŁĄ SYTUACJĘ. > > > >Informuję, że całą korespondencję reklamacyjną mam zachowaną i w razie potrzeby przekażę ją UOKiK lub UKE. > >Czekam na odpowiedź. > > > > > > > > kontakt@cyfrowypolsat.pl napisał(a): > > > > > > Szanowny Panie > > > > > > Uprzejmie informuję, że sygnał jest nieprzerwanie nadawany > > > > > > Problem z odbiorem programów mógł zostać spowodowany spadkiem aktywacji. Ze względu na różnego rodzaju zakłócenia w eterze, warunki pogodowe, nieprawidłową instalację antenową lub nie podjęcie sygnału przez wyłączony w...
Źródło: sat-tv-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=543


Temat: Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD
...za pośrednictwem infolinii złożyłem reklamację dekodera, niemniej jednak szczerze pragnę wyrazić swoje uwagi co do dzierżawionego przeze mnie sprzętu jak i obsługi klienta na piśmie, włącznie z przekazaniem wyraźnych żądań co do formy rekompensaty za uciążliwości z tym związane. PYTANIE : - kilka postów wcześniej forumowicz "radzioksp" sugeruje wysłanie maila do Pani Rzecznik Olgi Zomer - jaki to mail ??? (mogę wysłać na kontakt@cyfrowypolsat.pl, ale nie wiem czy nie zginie w tłumie ) - czy według Waszej wiedzy oddawanie do użytku abonentowi niesprawnego dekodera, bez możliwości jego wymiany na sprawny (kilka dni temu APS odesłał mnie z kwitkiem i kazał czekać na oprogramowanie) może być / jest podstawą do zerwania (wypowiedzenia) umowy z winy CP? Z góry dziękuję za odpowiedź i POZDRAWIAM ...również towarzyszy niedoli EDIT: Kontakt już znalazłem:...
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=10697


Temat: Samsung DSB-H370G
...przez umieszczenie tego nieszczęsnego kanału "DLA ABONENTÓW" Mam prawo układania sobie tak kanałów jak chcę .To jest demokracja ! Nie jestesmy na Białorusi czy Chnach aby narzucac coś komuś . Prosze o oficjalne stanowisko firmy . Po tym podejmę kroki odpowiednie do przedstawionej odpowiedzi . Najprawdopodobniej sądowe. Bardzo dziękuje za zepsucie tej funkcji w tym dekoderze . przesyłajcie teraz im swoje uwagi ozomer@cyfrowypolsat.pl kontakt@cyfrowypolsat.pl
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=6994


Temat: Oficjalna lista kanałów CP
...tego zmienić, co jest kłamstwem. Oni się po prostu tą listą nie interesują. Wiem, bo sam pisałem do nich o takie rzeczy, np. o dołączenie do listy Press TV. Ustaw sobie listę polskich i zagranicznych kanałów zaczynając od 201, według tego poradnika http://www.youtube.com/watch?v=1p46YM3G56c, jeśli masz Echostara DSB 717A - jeśli inny po prostu ustaw listę. Nie polegaj na nich w tym przypadku. Jakbyś jednak był masochistą i chciał pisać to: kontakt@cyfrowypolsat.pl.
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=6883


Temat: Co muszę mieć? Aby rozpacząć zabawę z Cyfrowym Polsatem?
Tylko z tych modeli mozna wyciagnac boxkey: 1) Thomson dsi30po oraz Thomson dsi50po 2) Samsung DSR7000 3) Sagem ISD3275, Sagem ISD4275 & Sagem ISD4285 Podstawowa sprawa przy zakupie. Poproś sprzedawce o numer Karty Dekodera. Napisz do Cyfrowego Polsatu czy jest wykupiony w przeciwnym wypadku możesz kupić dekoder na który nie będziesz mógł aktywować karty. (kupić abonamentu etc..) kontakt@cyfrowypolsat.pl ""Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że dekoder o podanym numerze karty nie jest własnością osoby, od której został nabyty. Sprzęt ten był sprzętem udostępnionym i powinien być zwrócony do Cyfrowego Polsatu. W związku z powyższym nie ma możliwości odbierania na nim kanałów.""
Źródło: forum.sputnik-sat.info/index.php?showtopic=9735


Temat: Jak zostać dystrybutorem
sprzedaz@cyfrowypolsat.pl kontakt@cyfrowypolsat.pl Napisz o co chodzi, dokładną lokalizację, opis stanowiska/punktu itp. Odpowiedzą. Pod podany wyżej numer nie ma co dzwonić, odeślą Cię na tego maila (któregoś z dwóch w każdym razie ) EDIT: właśnie zobaczyłem datę... sorka, ale może komuś innemu ta informacja się przyda.
Źródło: forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=5404


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl