My Violinist

Temat: KLUB PRZY ŚMIETNIKU
...Globe Aviation Services Corp. i Huntleigh USA Corp., zajmujących się "prześwietlaniem" pasażerów i bagażu w tych portach? Z pewnością nie mniej, aniżeli dotarcie do rzeczywistych właścicieli firmy Ptech funkcjonującej w Quincy, w stanie Massachusetts, odpowiedzialnej za infiltrację komputerowego krwiobiegu Ameryki 11 września 2001 roku. (Fragmenty rozdziału "MISTYFIKACJA")" "Jako kontroler ruchu lotniczego zastanawiałem się często nad tym, jak wyglądały te wszystkie zdarzenia 11 września, widziane oczami moich amerykańskich kolegów? Prasa nie informowała o tym, a nawet specjalistyczne magazyny były nad wyraz powściągliwe w ukazywaniu odczuć tej specyficznej grupy ludzi, której przyszło zmierzyć się z tak niespodziewanym wyzwaniem. Wiem, że każda nietypowa sytuacja, jakich zdarza się przecież w...
Źródło: kodczasu.pl/viewtopic.php?t=573



Temat: Wasze uczelnie
A co zamierasz robić po tym kierunku ? Pracować w wojsku czy w cywilu ? Podobno kontroler ruchu lotniczego to jeden z najbardziej stresogennych zawodów na świecie - lubisz adrenalinę ? Co ciekawe w Szkole Tłumaczy dowiedziałem się, że w czołówce tej klasyfikacji jest też zawód tłumacza symultanicznego
Źródło: wishmistress.fora.pl/a/a,157.html


Temat:
...ale nie zapobiegnie to totalnemu chaosowi i dezorganizacji. Jeśli ktoś chciałby budować współczesną Akrę Noego - to polecam raczej łódź podwodną – uważa geofizyk. Ruch lotniczy prawdopodobnie nie ustanie, ale nawigacja w powietrzu będzie znacznie utrudniona. - Powrócimy do zapomnianego już systemu nawigacyjnego, opartego na radiolatarniach rozstawionych wokół kuli ziemskiej – przekonuje Mirosław Rzeźnicki, kontroler ruchu lotniczego na lotnisku Okęcie oraz pilot Boeinga 757. To jednak nie koniec. Niespodzianki będą na nas czekać w domach. – Nie jest wykluczone, że woda w toalecie zmieni kierunek. Zamiast kręcić się z lewa w prawo, będzie się kręcić z prawa w lewo – uważa prof. Suszczewski. Trzeba również uważać na sprzęt elektroniczny. – Zalecam wyjęcie baterii ze sprzętów podłączonych do sieci elektrycznej:...
Źródło: falloutbob.fora.pl/a/a,231.html


Temat: bieżące wydarzenia po tragedii w Smoleńsku
...kurs na pas startowy. Drugi pilot mjr Robert Grzywna zameldował, że w zbiorniku jest około 11 ton paliwa. Do rozmowy włącza się wieża kontroli lotów z Mińska, która zaleca kontynuację lotu na wysokości 7500 metrów. O 8.11 mjr Grzywna mówi: "nie, no ziemię widać... coś tam widać... Może nie będzie tragedii...". O 8.13 słychać głos stewardessy Barbary Maciejczyk: "A nie mówiłam, że ja?". O godzinie 8:14 kontroler ruchu lotniczego z Mińska przekazuje załodze informację o złej pogodzie w Smoleńsku (mgła - 400 metrów). Jeśli nie wylądujemy, odejdziemy O 8:17 i 43 sek. dowódca załogi mówi: "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy". - A jeśli nie wylądujemy, to co? - pyta niezidentyfikowany rozmówca. - Odejdziemy - odpowiada Protasiuk. O 8.18 padają niezidentyfikowane słowa, po których inna osoba...
Źródło: life-forum.pl/viewtopic.php?t=412


Temat: Śledztwo w sprawie katastrofy
...lądowanie – komend zmajstrowanych z zapisów głosu gen. Błasika lub Prezydenta. Tak daleko się bracia Moskale nie posunęli. Jest (na ile wiarygodne, to nas na razie nie interesuje) hasło Kazany, który stwierdza „no to mamy problem”, ale akurat Kazana to nie ten człowiek, który wedle promoskiewskich ekspertów mógł/miał naciskać. Inną oficjalną wersję wydarzeń wszak znamy już od 10 kwietnia. Na tym nie koniec. „ Kontroler ruchu lotniczego” (czy to jedyna osoba, która się kontaktowała z załogą?, czy to głosy różnych osób?) ze Smoleńska nie zakazuje tupolewowi lądowania, ustala tylko z załogą, że w ramach próbnego podejścia zejdą do wysokości 100 metrów, a następnie odlecą na zapasowe lotnisko. Kapitan Protasiuk mówi do Kazany: „nie damy rady usiąść”, „... zrobimy jedno podejście, ale prawdopodobnie nic z tego...
Źródło: forum.dlapolski.pl/viewtopic.php?t=1390


Temat: Wymarzona praca
Chyba chciałabym być nauczycielem... ? Może nie w szkole, a na jakiś kursach... żeby mieć do czynienia z osobami poważniejszymi i chcącymi nauczyć się języka (bo tylko nauka języka wchodzi w grę ) Nie. Marzy mi się kontroler ruchu lotniczego, ale wiem, że nigdy nim nie zostanę, chociaż i tak będę jeździć na egzaminy. Na chwile obecną chcę po prostu być rezydentem. Nauczycielem? to ostateczność.
Źródło: mportalik.net.pl/viewtopic.php?t=769


Temat: Radar mamy w głowie
Zacznę od końca. ATCO (Air Traffic Control Officer - kontroler ruchu lotniczego). Pracuje na wieży (TWR). Jestem też członkiem aeroklubu. Jęli chodzi o moich współpracowników na wieży to większość z nich jest fascynatami fotografowania (w tym oczywiście robienie zdjęć lotniczych). Także pod tym względem dorobek mamy niezły. Z tego co się dowiedziałęm, to macie przepustki typu A. W związku z tym na każdą interwencję kogoś z SOL pokazujecie przepustkę i problemu nie powinno...
Źródło: lotnictwo.fora.pl/a/a,4103.html


Temat: Największe tragedie polskich skrzydeł
...na warszawskim Okęciu obarczamy radzieckich konstruktorów samolotu. Akta ze śledztwa, do których dotarliśmy, pokazują, że Polacy byli tak samo winni. Około godz. 11.10-11.15 usłyszałem z nasłuchu kontroli zbliżania, że załoga samolotu Ił-62 numer rejsu LO-007 lecącego z Nowego Jorku do Warszawy informuje, że nie ma sygnalizacji wypuszczenia podwozia” – opowiedział przesłuchującym go śledczym Wojciech Winczewski, kontroler ruchu lotniczego na Okęciu. Takie awarie w iłach były dość częste. Zwykle wówczas maszyna wznosiła się, by kołować nad lotniskiem, a załoga usuwała usterkę. Winczewski zapamiętał, że siedzący za sterami Mikołaja Kopernika kapitan Paweł Lipowczan miał spokojny głos. Ot, usterka typowa dla gardzącej takimi szczegółami radzieckiej myśli technicznej. „Trudno jest mi jednak powiedzieć, czy samolot wzbił się...
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=357


Temat: Polityka
...fusów (Jak wylądował ale inny Tupolew wcześniej nie wylądował i odleciał), c) wymogiem przewidywania zawsze i wszędzie anegdotycznego "efektu motyla". Znaczy co - jak poszliśmy jako WL na spotkanie z Prezydentem Grobelnym i on się spóźniał i czekając na niego wyszliśmy sobie na zewnątrz i jednemu z nas srak naptakał, to za to jest winien Grobelny??? No absurd... Presja... Hmmm, presja. Najbardziej stresujący zawód świata, to podobno kontroler ruchu lotniczego. Pilot jest niewiele dalej. Jakoś jestem w stanie sobie wyobrazić, że większy stres i presję załoga samolotu miała z innych powodów (słabe szkolenie, brak zgrania młodej załogi, rezygnacja z ćwiczeń na symulatorach w Rosji, nakaz oszczędności paliwa, brak zabezpieczenia na lotniskach zapasowych, brak niektórych papierów do lotu, których Rosja nie wysłała i kilka innych) niż tylko i wyłącznie z tego...
Źródło: forum.wiaralecha.pl/index.php?showtopic=1872


Temat: STRATY W?RÓD MŁODYCH
...zaczyna loty na obszarze Zagłębia Ruhry, aby potem pójść zawsze na kierunek bardziej południowy. To samo Okręg 8. 15 Okręg ma już również wiele kierunków podróżowania. Okręgi 12, 13, 14 kierują się znowu zawsze na kierunek południowy i południowo-zachodni. Teraz tu do Zagłębia Ruhry wysyłają swe kabiny, które kiedyś leciały z kierunku północno-wschodniego. Nie trzeba dużo fantazji, aby nakreślić sobie obraz, że każdy kontroler ruchu lotniczego przy takim ruchu uzna sprawę za beznadziejną mimo prób koordynacji. Przyjdzie do tego, że czasy pozwolą określić położenie każdego połączenia samorządnie. Jest to na czasie, że jest w tej kwestii myślenie. Mianowicie w tym szerokim znaczeniu – dla hodowców. Trzeba z uwagą pomyśleć, że wszystkie połączenia linii północnej obsługuje MAIN. Przez jednostajne lotowanie z danego kierunku,...
Źródło: igolebie.pl/forum/viewtopic.php?t=1531


Temat: Ustawy
...czynności lotniczych są wymagane dla następujących specjalności personelu lotniczego lotnictwa służb porządku publicznego: 1) personel wchodzący w skład załóg statków powietrznych lotnictwa służb porządku publicznego: a) pilot samolotowy, b) pilot śmigłowcowy, c) mechanik pokładowy, 17 d) operator urządzeń pokładowych, e) operator ratownik; 2) mechanik poświadczenia obsługi statku powietrznego; 3) kontroler ruchu lotniczego; 4) dyspozytor lotniczy; 5) informator służby informacji powietrznej. Art. 35. 1. Dopuszczenie nadaje organizator szkolenia lotniczego wskazany przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a w przypadku osób pełniących służbę lub zatrudnionych w Państwowej Straży Pożarnej, Policji lub Straży Granicznej odpowiednio przez Komendanta Głównego: Państwowej Straży Pożarnej, Policji...
Źródło: epolityk.yoyo.pl/viewtopic.php?t=477


Temat: Kalejdoskopu c.d.
...szerokiego kręgu czytelników. Tragedia jaka zdarzyła się 11 września 2001 roku wymaga szczegółowych wyjaśnień. Zniszczono rozmyślnie dwie bliźniacze wieże, 4 samoloty i 4817 istnień ludzkich z 80 krajów a w tym w Pentagonie 189 i 44 w Shanksville. Żyjemy w czasach kiedy media są w zdecydowanej większości w rękach prywatnych i mogą łatwo manipulować opinia społeczną. Stąd łatwo można ukryć prawdę choćby tak makabryczną. Autor - kontroler ruchu lotniczego należy do osób bardzo wrażliwych, nie uznających tzw. poprawności politycznej. Jest on przekonany, że 11 września w USD działały dwie siły. Jedna ta właściwa - system tysięcy pracowników wykonujących ciężkie i odpowiedzialne zadania i drugi ten zbrodniczy ukryty za plecami tych pierwszych działający wbrew podstawowym zasadom ruchu lotniczego. Jest bardzo zle kiedy przeciw własnych obywatelom obraca...
Źródło: forum.dlapolski.pl/viewtopic.php?t=460


Temat: Jadą na polskich pilotów
...i wylacznie w panstwach niemieckojezycznych rowniez w CTR obowiazuje zasada ze angielski lub tylko niemiecki ,zaden inny jest nie dopuszczalny.Przed kilkunastoma latami mialem przyjemnosc latac nad francja odezwalem sie do kolegi lecacego obok w jezyku niemieckim i po wyladowaniu kosztowalo mnie to 1000 frankow.Mysle ze Ci ludzie ktorzy w polsce odbiegajacy od tej zasady powinni troche szanowac siebie swoj jezyk i swoje panstwo, ciekawy jestem co powiedzialbym kontroler ruchu lotniczego w niemczech gdyby polak odezwalby sie po polsku.Pewnie nie jedna TV puszczalaby znowu niezle kawaly o polakach.Uprzejmym i milym nalezy byc tylko nie nad gorliwym,pozdrawiam .
Źródło: zelazny.fora.pl/a/a,372.html


Temat: PRAWO JAZDY vs. CUKRZYCA
...wolności. Oto wykaz zawodów zabronionych dla cukrzyków z insulinoterapią w myśl obowiązującego w Polsce prawa: * zawodowe kierowanie pojazdami: pojazdy ciężarowe (typu TIR), przewozy pasażerskie, kierowanie pociągami naziemnymi i kolei podziemnej (metro), kierowca zawodowy, taksówkarz * przewóz niebezpiecznych substancji lub dużych ładunków * lotnictwo cywilne: piloci i inżynierowie lotnictwa, personel pokładowy, kontroler ruchu lotniczego * służby państwowe i ratownicze: siły zbrojne, żegluga morska, straż pożarna, ratownictwo, policja, służba więzienna, służby ochroniarskie * zawody niebezpieczne: platformy wiertnicze, kopalnie, praca przy maszynach w ruchu, przy piecach, w wysokiej temperaturze, spalarniach, hutach itp., na torach kolejowych, w górnictwie, na wysokościach (rusztowania, dźwigi) Zawody nie zalecane przez...
Źródło: forum.mojacukrzyca.org/viewtopic.php?t=8944


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl