My Violinist
Temat: Ile i jak :)
...warto. W końcu wszyscy staramy się na koniec dnia opłacić rachunki. Przejmijmy model, że tworzymy firmę, która ma tworzyć serwisy. Robimy to na tyle profesjonalnie, na ile starcza nam środków. Z góry musimy założyć, że przez pierwsze miesiące będą same koszty. Trzy przykłady, w które nie wliczam naszego czasu, który w praktyce to minimum 8h dziennie. Lite (koszty miesięczne) Serwer: 50-100zł Reklama/Linki/PPC/itp.: 0zł Content: 0zł Koszty firma/życie : 1000-2000zł (żywimy się puszkami i promocjami) Normal (koszty miesięczne) Serwer: 100-200zł Reklama/Linki/PPC/itp.: 100-200zł Content: 0zł
Źródło: forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=64313
Temat: Pozycjoner na etacie
sorki, niechcialem odbiegac od tematu. generalnie chodziło mi o to że pozycjoner na etacie może sięnie sprawdzić, niby poświęci on cały swój czas na pozycjonowanie 5 stron co w tym momencie nie jest jakimś kłopotem lecz pytanie jakie koszty firma będzie miała związane z tą promocją. Np. dobrze żeby taki pozycjoner dbał o całą jakość strony itd. Ale gdybym ja miał zmieniać miejsce wykonywania takich usług to nie zjechałbym poniżej 10 +jakaś prowizja za dodatkowe rezultaty itd, no i jeszcze gwarancja że firma sie nie wyłoży na stronach przez 12 msc, np. jakimś kontraktem. Bo może sie okazać że Szef firmy XXX ma swoją wizje a po miesiącu ją zmienia albo powie...
Źródło: forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=3401
Temat: Produktywność systemu produkcyjnego
...Y(efekty)/X(nakłady) gdzie: Y - wektor wyjścia, czyli przychody ze sprzedaży - P = 1 200 500 zł, X - wektor wejścia, czyli koszty całkowite - Kc = 1 000 000zł. Pc = 1 200 500/1 000 000= 1,2 Przedsiębiorstwo osiąga zysk, jest produktywne, przychody przewyższają koszty. Powyższy wynik świadczy, iż z każdej złotówki otrzymanego efektu firma uzyskuje 20 groszy zysku. Istnieje wiele sposobów redukcji kosztów. Aby obniżyć koszty firma powinna opracować odpowiednią strategię kosztową ukierunkowującą wszystkie działania firmy na jeden główny cel, jakim jest minimalizacja kosztów całkowitych. Strategie kosztowe opierają się na założeniu, że najlepszą pozycję konkurencyjną uzyskują te firmy, które mają najniższe koszty. Zdolność przedsiębiorstwa do minimalizacji kosztów daje mu przewagę nad konkurentami. Najwyższą marżę...
Źródło: kornelia.xaa.pl/viewtopic.php?t=1561