My Violinist

Temat: "Kobieta przedsiębiorcza"
...a > konsultantka ma go ilestamdziesiac procent taniej -to hurtownia czy ktos tam > znowu taniej - ci co produkuja jeszcze taniej -i tak wychodzi koszt czegos w > kilku zlotych... i boje sie tego uzywac np do twarzy Strategia Avonu w tej dziedzinie opiera sie na "loss leaders" czyli na bardzo glebokich promocjach niektorych artykulow, nadrabiajac natomiast na produktach o wysokiej marzy (np. zapachy). Jesli natomiast chodzi o koszty produkcji kosmetykow kolorowych, to niewiele sie one roznia pomiedzy markami "tanimi" a "drogimi" - najwieksza roznica to opakowanie, i oczywiscie koszty marketingu/reklamy/dystrybucji. Co wiecej, w "kosmetyce kolorowej" istnieje na swiecie tylko kilka liczacych sie producentow na krzyz, kazdy ma po kilka lub nawet kilkanascie marek, drozszych i tanszych, produkowanych w wiekszosci przypadkow w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,24283957,24283957,_Kobieta_przedsiebiorcza_.html



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl