My Violinist
Temat: "Kobieta przedsiębiorcza"
...a
> konsultantka ma go ilestamdziesiac procent taniej -to hurtownia czy ktos tam
> znowu taniej - ci co produkuja jeszcze taniej -i tak wychodzi koszt czegos w
> kilku zlotych... i boje sie tego uzywac np do twarzy
Strategia Avonu w tej dziedzinie opiera sie na "loss leaders" czyli na bardzo
glebokich promocjach niektorych artykulow, nadrabiajac natomiast na produktach
o wysokiej marzy (np. zapachy).
Jesli natomiast chodzi o koszty produkcji kosmetykow kolorowych, to niewiele
sie one roznia pomiedzy markami "tanimi" a "drogimi" - najwieksza roznica to
opakowanie, i oczywiscie koszty marketingu/reklamy/dystrybucji. Co wiecej,
w "kosmetyce kolorowej" istnieje na swiecie tylko kilka liczacych sie
producentow na krzyz, kazdy ma po kilka lub nawet kilkanascie marek, drozszych
i tanszych, produkowanych w wiekszosci przypadkow w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,24283957,24283957,_Kobieta_przedsiebiorcza_.html